Førdesprinten 2017

Postet av Førde IL - Symjing den 11. Jun 2017

Førdesprinten 2017 er over, og vi står igjen med mange gode minner. Det har vert en helg med uforglemmelige øyeblikk, og med mange nye inntrykk.

Organisasjonen rundt stemnet har fungert veldig bra, og vi har gjennomført eit knirkefritt arrangement. Litt tekniske utfordringer, men ikkje meir enn at det lot seg løyse med nokre kjappe fingre fra Rune Bakke i sekreteriatet. Vaktmester på huset måtte også trå til når ventliasjonen stoppet, og det ble veldig varmt i hallen. Men med en litt stor skiftenøkkel, så fikk han åpna for frisk luft igjen.

Den gamle svømmehallen i Førdehuset holdt stand denne gangen også, da ca 160 symjarar entra bassenget. Fleire av klubbane kommenterer at dei synes det kan være på tide å få ordna hallen, men bortsett fra det byggtekniske, så får vi berre gode tilbakemeldinger.

Førde IL symjing hadde ein rekord stor gjeng symjarar. Heile 50 symjarar deltok på stemnet. Det var mange persar, og mange medaljer på symjarane. At FIL Symjing kunne stille med 5 lag på 4X50 fri mix, og 6 lag på 4X50 lag medley, har aldri skjedd før. Pernille Berntsen, Even Stubhaug, Teis H. Malterud, August H. Malterud, Henrik Stubhaug, Reinert S. Erland og Andreas Hvidsten tok alle bestemanspremie i kvar sin årsklasse.

Reinert S. Erland overraska stort på 50 bryst, og satte ikkje berre ny personlig rekord, men kvalifiserte seg også til Nordsjøstemnet. Det betyr at Førde har no tre symjarar som er kvalifisert for Nordsjøstemnet i November. Pernille Berntsen og Henrik Stubhaug er begge kvalifisert på fleire øvelsar. Så no begynner treninga fram mot dette målet, også i håp om å klare fleire kvalikk krav.

Proffsport hadde også tatt turen til Førde. Dei leverer webshop løsningen som Førde IL Symjing har for kjøp av klubbkle og svømmeprodukter. Dei hadde laga seg til med stand, så ein kunne kjøpe diverse svømmerelaterte artikler, og ein kunne prøve kles kolleksjonen, og legge inn bestillinger med ein god rabatt.

Lenke til firda.no sin artikkel: