AdO cup med finale og klubbrekord for Førde symjarane

Postet av Førde IL - Symjing den 19. Jun 2017

Førde IL Symjing var representert på AdO cup i Bergen med fire symjarar i 50 meters bassenget. Ein eldre junior, og tre yngre juniorer. Dei satte mange flotte personlige rekorder, og to av dei symde finaler på lørdags kvelden.

2002 modellen Sivert Verhage symde nokre lange øvelser, og forbedra seg med neste 40 sekund på 800 fri. Han forbedra seg også på 400, og var for første gang under 5 minutt. Fri øvelsene er Sivert sin sterke stilart, og han svømte ein god 200 fri også, og kom inn på 2:17, og forbedra seg med 7 sekund i forhold til tidligere pers fra kortbane.

2006 modellen Ludvik Vassbotn Guldhav deltok på sitt første langbane stemne, og satte liksågodt ny pers på alle LÅMØ øvelsane. Han symde fleire korte distanser også, og forbedra seg mykje. Ludvik vant øvelsen 100 butterfly, som er ein blytung øvelse i langbane basseng. Det skal bli spennande å følge Ludvik i åra fremover.

2004 guttane Simen Furesund Grimeland og Reinert Solheim Erland fekk ein heilt spesiell opplevelse på lørdagen. Gjennom kvalifiseringa på fleire øvelser. Reinert kom til finalen på 100 butterfly, medan dei begge var i 100 fri finalen og 50 bryst finalen.

Reinert var storfavoritt til 50 bryst finalen, med ca 4 sekund margin til nr to i forhold til kvalifiserings tid. Spennings momentet var allikevell tilstedet for om Reinert kunne innfri, for han brukte mykje krefter på 100 fly og fri finalene. Men han symde allikevell fort nok i finalen til å ta seieren i land. Dette var utruleg god lærdom til dei unge gutane, som dei kan ta med seg vidare i symjekariæren.

På bildet: Reinert på pallen etter seier på 50 bryst, sammen med dei andre medalje vinnerne.

Simen satte heile seks nye personlige rekorder. Reinert satte tre nye personlige rekorder på stemnet inkludert forbedring av sin eigen klubbrekord på 200 butterfly på langbane.

No er det sommerferie for Førde symjarane, før dei starter oppkjøringa til ny sesong med treningsleir i Ebeltoft i Danmark i august.