FEM NYE SPELARAR ER KLARE

Postet av Førde IL - Handball den 6. Aug 2019

Førde er i oppkøyringa til 1. divisjon, og har sikra seg fem nye spelarar til årets sesong.

Når trenar Hilmar Gudlaugsson og sportsleg leiar Oddny Sønnesyn i desse dagar er på

treningssamling på Hamar, så har dei supplert troppen sin med heile fem nye spelarar.

- Vi har hatt stor utskifting i troppen etter fjorårets sesong, og mellom anna har Marit Ova Bøyum gått

til eliteseriespel for Fana, seier Oddny Sønnesyn som har overteke jobben Odd-Erik Gullaksen har

hatt i klubben i mange år.

- Vi har samarbeid godt i det sportslege apparatet om desse nye spelarane, og ut frå det vi har sett så

langt, så ser det veldig positivt ut. Tre av desse spelarane har spelt på aldersbestemte landslag, og dei

to norske spelarane har begge erfaring frå norsk topphandball. Så vi håpar vi er godt førebudd føre

årets sesong, seier Oddny Sønnesyn.

Her er dei

Dette er dei nye spelarane som trenar Hilmar Gudlaugsson har fått i troppen:

Frå venstre:

• Ivana Raickovic frå Montenegro. Er fødd i 2000, og har spelt aldersbestemt landslags-handball for Montenegro.
  • Lara Zidek frå Kroatia. Er fødd i 1996, og har spelt europacup for klubblag. Har dessutan landskampar for Kroatia på aldersbestemt nivå.
  • Birta Run Gretarsdottir. Er fødd i 2000, og har spelt for Island på aldersbestemt nivå. Spelte i fjor for
  • Kongsvinger.
  • Camilla Leikvoll. Er fødd i 1998, og har spelt for 1.divisjonsklubben Viking i Bergen i det siste.
  • Ida Drønen. Er fødd i 1996, og bergensjenta spelte i fjor for toppserieklubben Fredrikstad.

Snart start

Denne veka er Førde på treningssamling på Hamar, og skal møte Gjøvik i treningskamp.

Første obligatoriske kamp er cupoppgjeret mot Åsane. Den blir spelt i Bergen mot Åsane onsdag 25.

august.

Tekst og foto: Stig Roger Eide