FINALE i Norway Cup for G15-laget!!!

Postet av Førde IL - Fotball den 3. Aug 2017

«VI ER I FINALEN!». Slik ropte, jubla og hoia gutta på G15/17-laget på telefon heim til trenar Bjørn Totland etter at det vart klart at laget er det første førde-laget som kjem til ein A-sluttspelfinale i Norway Cup. Laget består berre av 15-åringar.

Iben Kvamme og Håkon Fjose har vore supertrenarar under heile turneringa.

Finalen mot Hareid vert sendt på fjernsyn i morgon fredag klokka 11.30.

For førdefolk som er ferierande i Oslo er det berre å ta turen til Ekebergsletta og finne bane 7. Dette blir utruleg spennande!

– Vi er så fornøgde med innsatsen, fortalde blant andre Kristian Bell til Totland etter kampen mot Rosendal der laget vann 2 – 0.

Laget har for anledningen hatt med seg to supertrenarar, der Asbjørn Fjose har fått spesielt merksemd for antrekket. Iben Kvamme har vore spelande assistentrenar. Med andre ord ein gjeng som har fiksa det meste sjølv.

Det var ikkje veldig mykje fornuftig som kom ut av telefonpraten med kompisgjengen som melde seg på Norway Cup i 12-time for jubelen og stoltheita går gjennom mobilen og heilt heim.

Heia Førde-gutta!