BLI KJENT MED.....

• Tidlegare klubbar: Fyllingen, Østsiden Fredikstad og Fredrikstad Ballklubb
  • Bustad: Førde
  • Jobb: Fotograf hos Photoevent

Søndag ettermiddag skal Førde møte sunnmørsklubben Volda på bortebane. Eit lag som er med i toppen av 1. divisjon, og som betyr at Førde-målvakta Ida Drønen må vere førebudd på to travle omgangar.

-Personleg kjenner eg veldig lite til Volda. Vi møtte dei i ein treningskamp føre sesongstart, og spelte då ganske jamt med dei. Men i utgangspunktet er vel Volda favorittar mot oss, seier Drønen.

God i mål

Målvakta til Førde har hatt ein svært god start på sesongen, og i tre av dei sju kampane som er spelte, så har Ida Drønen blitt kåra til Førdes beste spelar.

-Eg har fått mykje speletid så langt, og føler sjølv det har gått ganske bra. Men vi skulle sjølvsagt ha hatt nokre poeng til. Spesielt var 25-26-tapet mot Fjellhammer surt, seier Drønen og ser klare forbetringar i forsvaresarbeidet etter at Alexandra Baesu gjorde comeback.

Rutine i forsvaret

- Det er tydeleg at hennar rutine har mykje å seie. Og i dei kampane ho har spelt, så har forsvaret stått godt. Noko som gjer det lettare å vere målvakt, seier Drønen før kampen i Voldahallen.

- Vi reiser oppover tidleg på søndag, og det er kampstart 15.00. Og no håpar vi verkeleg at vi skal kunne overraske favorittane frå Sunnmøre, seier Førde-keeperen offensivt.

Volda har på si side to tap hittil i sesongen, og ligg på tredjeplass, to poeng bak topplaga Flint Tønsberg og Fjellhammer.

Tekst og foto: Stig Roger Eide