Hurra! Vi er over streken!

Postet av Førde IL - Handball den 25. Mar 2023

BSI-Førde 25-36 (13-21): Jentene våre levna ingen tvil; Det skulle bli to poeng mot BSI i Bergen, og det vart det til gagns. BSI kom best i gang i kampen og leia 5-3 etter seks minutt. Men dei neste seks minutta scora Førde sju mål utan ei einaste kvittering frå heimelaget, og dermed var det vi som hadde kontrollen med 10-5. Leiinga auka utover i omgangen, slik at vi leia 21-13 ved pause.

BSI kom best i gang også etter pause, og leiinga vår krympa til tre mål på stillinga 20-23, men derifrå og inn var det ikkje tvil om kven som skulle ta poenga. Til slutt stod det 25-36 på måltavla.

Dermed har vi passert både BSI og Stavanger på tabellen. I morgon spelar vi mot Årstad. Med same innsatsen som mot BSI kan vi også passere Nærbø og innta åttandeplassen.

Måla til Førde: Emma Gloppestad 11 (4 på straffe), Benedicte Frøyen Bergset 8, Kinga Lemiech 6, Oda Vindheim 5, Sara Dyrhol Vatne 2, Agnete Ørnehaug 2, Tuva Tefre Kalstad 1 og Alexandra Afloarei 1.

Trenar Øyvind Indrebø er naturleg nok ein glad mann i kveld:

- I dag er vi i trenarteamet svært fornøgde med prestasjonen til jentene. Vår første omgang er nok den beste vi har gjennomført i år. Laget spelte med ein stor tryggheit og og ufatteleg  «power». Vi fikk ein litt skeiv start på 2. omgang. Men også her imponerte laget, med å ikkje stresse, men behalde roen i ein viktig fase. Så totalt sett veldig bra. No blir det å slappe av i kveld, og begynne førebuingane til kampen mot Årstad i morgon.

Benedicte set inn eitt av sine åtte mål. Foto Kjersti Erichsen.

Jubel etter velfortente poeng mot BSI. Foto:Kjersti Erichsen.