Endeleg heimekamp igjen!

Postet av Førde IL - Handball den 14. Mar 2024

Det har gått fem veker sidan det sist var 2. divisjonskamp i Førdehuset. Då vann vi 35-26 ove4 BSI. Kampen helga etter vart som kjent avlyst fordi Tertnes ikkje kunne stille lag. Og det er tre veker sidan forrige bortekamp, som enda med tap mot topplaget Åsane.

Søndag er det Reistad som er motstandar. Laget frå Drammensområdet var lett match for våre jenter då vi møtte dei borte i september, vi vann 42-28. Komande held spelar Reistad først mot Tertnes i Bergen, så kjem dei hit søndag. Reistad står med ni poeng og er tredjesist på tabellen, medan vi er på tredjeplass med 22 poeng.

Men trenar Øyvind Indrebø åtvarar mot å ta lett på kampen.

- Rett nok er Reistad på nedre halvdel av tabellen, men laget har hatt ei solid formutvikling i det siste, med mellom anna ein nimålssiger mott topplaget Hokksund. Så det blir ein travel kamp.

Etter som det er lenge sidan siste seriekamp, gjennomførte vi onsdag ein treningskamp mot 3. divisjonslaget Florø. Sjølv om det var ei nyttig økt og 35-20-siger, blir det noko heilt anna å møte ein divisjonskollega i seriekamp.

Vi har også litt utfordringar med skade og sjukdom i troppen, så per tid er det uavklart kven som er aktuelle for kampen. Dette veit vi nok ikkje før etter kampførebuingstreninga på lørdag.

Uansett vil dei som er klare vere opptatt av å «brette opp ermene» og slåst for to nye poeng mot Reistad søndag kl 15.30 i Førdehuset.

PS! Kampen går på bane 3, med tribune på bane 2.

Vi sjåast på kamp!

Når dysten mot Reistad er unnagjort, står det att fire seriekampar, heime 23. mars mot Gneist, borte 13. april mot Hokksund og 14. april mot Glassverket2, før sesongen blir avslutta med heimekamp i Førdehuset mot Bjørnar. Uansett blir det ei sesongavslutning utan dei frynsete nervene vi har hatt dei to føregåande sesong