SÅ NÆR, SÅ NÆR

Postet av Førde IL - Handball den 8. Sep 2019

Førde tapte opningskampen mot Fjellhamar med eitt mål søndag kveld. Lara Zidek (bilde) vart toppscorar for Førde med fem mål.

Førde var så nære sigeren som det var mogleg å komme i oppgjeret i Lørenskoghallen søndag kveld. Etter at heimelaget tok kommandoen i opningsminutta, kom Førde sterkt og var i føringa midtveges i 1. omgang. Men derifrå og ut var det heimelaget som styrte oppgjeret.

Men det ferske Førde-laget kom nærare og nærare utover i 2. omgang. Ved pause leia heimelaget 17-14, men Førde kom ajour på stillinga 24-24. Heimelaget gjekk i leiinga igjen, men Førde nekta å gje seg i sluttminutta.

Men på stillinga 27-27 fekk Førde-mannskapet to tekniske feil som vart utslagsgjevande. Heimelaget scora eitt mål til, og dette makta ikkje mannskapet til Hilmar Gudlaugsson å hente igjen. Dermed vart det 28-27 til Fjellhamar i noko som likevel var ein sterk bortekamp av Førde. Ikkje minst sett i det lys av at heimelaget har signalisert at dei har ambisjonar om å vere i toppen i årets 1. divisjon.

Førde sin nye spelar Lara Zidek vart toppscorar for bortelaget, medan kvartetten Elisabeth Lund, Amanda Holmen Eriksen, Benedicte Frøyen Bergset og Birta Gretarsdottir alle scora fire mål kvar.

Neste kamp for Førde-jentene er allereie førstkommande søndag. Då ventar fjorårets eliteserielag Skrim Kongsberg til årets første heimekamp i Førdehuset.

Kom på kamp og støtt jentene!!

Tekst og foto: Stig Roger Eide