- No MÅ sigeren komme

Postet av Førde IL - Handball den 15. Feb 2020

Med fire kampar igjen treng Førde verkeleg poeng for å overleve i 1. divisjon. –Så vi må vinne mot Charlottenlund på søndag, seier Elisabeth Lund.

BLI KJENT MED

Elisabeth Lund

• Fødd: 24.02.1987
  • Posisjon: Bakspelar
  • Tidlegare klubbar: Fana, Tertnes, Bjørnar
  • Utdanning: Master
  • Jobb: Tusenfryd barnehage

Elisabeth Lund og resten av Førde-jentene veit at berre to poeng er godt nok mot Charlottenlund i Førdehuset søndag ettermiddag. Med fire kampar igjen og åtte poeng å spele om, må laget venteleg ha seks poeng for å overleve i divisjonen.

Tøff kamp

- Ja, vi er fullstendig klar over situasjonen. Vi skal brette opp ermene og gå i krigen mot trønderlaget, seier Elisabeth Lund som på mange måtar har vore den spelarane som har tatt fleste duellar i årets sesong.

- Ja, eg har nok vore tøff i spelestilen min. Men du veit eg er den eldste spelaren i troppen, og veit kva som må til. Så då må eg prøve å vise dei litt, ler Elisabeth Lund som i tillegg til å ta ei masteroppgåve i spesialpedagogikk ved Høgskulen i Sogndal, jobbar ved Førde barneskule.

- Og med tanke på at vi har ei dotter på to år, så er eg svært glad for at eg har ei litt fleksibel løysing med tanke på trenings-arbeidet mitt i 1. divisjonsklubben. Men eg trivst svært godt her i Førde, og då mannen min fekk jobb ved sjukehuset her, så fann vi ut at vi gjerne kunne flytte hit. Og vi kosar oss, seier bakspelaren som trur det skal vere mogleg å tukte Trondheims-klubben Charlottenlund.

Godt trøkk

- Ja, dei har variert veldig i prestasjonane i år, og vi bør kunne hamle opp med dei på heimebane. Det er iallfall det vi har som haldning før kampen startar. Og så håpar vi sjølvsagt på godt trøkk på tribunene, seier Lund på klingande bergensk.

- Ja, eg kan vel ikkje nekte for opphavet mitt. Men no er vi jo i same fylket, ler Elisabeth Lund overfor handballgruppa sin skribent.

Kampstart Førde-Charlottenlund i Førdehuset klokka 16.00 søndag 16. februar.

Tekst og foto: Stig Roger Eide