Vårduppen på Eid 2020

Postet av Førde IL - Symjing den 1. Mar 2020

Vårduppen gjekk av stabelen på skuddårsdagen og førte symjarane inn i våren med mykje god symjing. Førde IL Symjing stilte med 23 approberte symjarar på Eid denne gangen og fire rekruttar.

av dei elste symjarane, så var det Simen Furesund Grimeland (04) som nok kunne smile breiast etter helga. Han kom under minuttet for første gang på 100 fri på ein individuell start, han har vore under på stafett tidlegare, men no kom han inn på 58:83. Han persa også på 50 fri på søndagen med tida 26:44. Der tok han sølvet forran Reinert. Simen tok med seg heim 2 gull fra Eid. Reinert Erland (04) har begynt å få litt forbedring i symjeformen, og han leverte tider han ikkje har vert i nærheten av siste året. Han satte også pers på 50 fly og 200 fri. Han tok med seg heim 4 gullmedaljer på sine 6 starter. på både 200 bryst og 200 medley, så melder han om tider nær pers, så no skrur han på forventningene framfor LÅMØ. Artur Grzebieluch (04) setter pers på 50 fri og får også sølv på 100 fri.

På stafetten 4x50 fri, så blir i tilleg til dei tre 04 gutane, også Anders S. Kvåle (05) med på laget. Dei kommer inn på fine 1:49:72 og tar gull på denne øvelse, Dramaet i denne øvelsen skulle imidlertid skje i det foregående heat der Førde hadde to lag med litt yngre symjarar. Laga symde heilt likt på alle etappar, og det skulle ei god vendig til fra Ludvik Guldhav (06) på siste etappe til, for at laget hans skulle gå av med denne prestisje fylte heat seieren. I mål skiller det mindre enn to sekund.

Det var to mix stafetter, og der stakk Førde av med seieren på begge stafettene. På laget symde Simen, Maren, Reinert og Sunniva.

Damene til Førde stikker av med seieren på 4x50 fri, og dei gjer også mykje bra individuelt. På laget symde Ingrid, Jenny, Maren og Natalie.

Natalie Råheim(09) (på bildet under) leverer igjen eit godt stemne. Hun svømmer inn til streke tider på alle sine øvelser, og er også yngste deltager på jente sida på 800 fri. Der svømmer hun inn til sterke 13:31:94, og det er bare registret 3 svømmere i hennes årsklasse i Norge som har gjennomført 800 fri i konkurranse. Natalie tar seieren i alle øvelsene hun stiller opp i , og tar heim heile 9 gull medaljer.

Teodor Monsen (09) svømmer nesten alle øvelser, men leverer også han ett meget godt stemne. Einaste øvelsen han ikkje deltar på er 200 buttefly. Han setter 6 nye perser og får registret sin første 800 fri med tida 15:03:44. i gutteklassen 09 er det berre to gutar i heile landet som har fullført og fått tid på denne øvelsen. Teodor tar heim heile 8 gullmedaljar.

Sjølv om vi gjerne skulle hatt fleire rekruttar med til Eid, så var dei som stilte opp, veldig flinke. Dei leverer flott svømming med både gode tider, og viser fremgang på teknikken sin. No har klubben ein liten jobb å gjere for å få med fleire til neste stemne, og det skal vi klare. På bildet under har Andreas, Styrk, Viljar og Emma akkurat fått sine medaljer.

Lagleiar Andrè Monsen kjørte bussen som alle symjarane var med på.

Etter at rekruttane var ferdig med søndagens øvelse, så ville Anders, Reinert og to Eidarar Daniel vindfjell og Eirik Karlsen prøve seg på krinsrekorden på 4x50 fri. Dei kom inn mindre enn 2 sekund bak rekorden, men dei har ein draum om ein dag å slå denne rekorden. Det ville blitt uoffesielt ny rekord siden dei ikkje syme på samme lag, men dei ville no prøve uansett.