DM, Rotekoppen og KM - oppdatert 10.8

Postet av Førde IL Orientering den 8. Aug 2022

NB! Oppdatert versjon 10. august:
Etter nokre veker med feriepause for lokale løp, startar haustsesongen opp igjen. Hadde vore kjekt om løparar frå klubben tar turen ut og prøver seg i andre terreng enn i Førde :)

Her er nokre av dei løpa som er:

Vestlandsmesterskapet (DM), Bergen, laurdag 20. og søndag 21. august.  Mål krefter med løparar frå Rogaland, Hordaland og Sogn og Fjordane. Løpa går rett sør for Bergen. Sogn og Fjordane O-krins vurderer å bestille felles overnatting (hytte) om det melder seg nok interesserte. Meld i så fall tilbake til Jakob Kalvig Skogan,. epost jakob.ks.93@gmail.com, innan 10. august. Eit anna alternativ er Edvard Grieg der ein får rabatt på overnatting gjennom Norges Orienteringsforbund (ligg på Eventor).

På påmeldingslinkane finn du innbyding med oversikt og kart og terreng.

Rotekoppen, Utvikfjellet, laurdag 27. august. Oppmøte Karistova. Dette løpet var sett opp i mai, men er flytta til denne laurdagen. Om det er interesse, ønsker klubben å sette opp felles buss. Gje beskjed til Knut Even Hole innan 17.8 om ein ønsker å vere med på den. Epost: knuteh@hotmail.com  Innbydinga og påmeldingslink finn du her.

Orienteringshelg Sogndal 17. og 18. september.
Påmeldinga til sprintløp og KM Lang er no opna og innbydinga ligg på Eventor.
Sprint laurdag: https://eventor.orientering.no/Events/Show/15996
KM lang sundag: https://eventor.orientering.no/Events/Show/15999
Det blir også både o-trolleir og ungdomssamling gjennom helga.

Arrangøren Sogndal IL håpar å få til sosialt samvær for alle som drar på KM-helga i Hodlekve og oppmodar dei som har hytte og ledig sengeplass i Hodlekve om å invitere med seg andre o-løparar. I tillegg finst det mange mindre utleigehytter og plassar til campingvogn. Både o-trolleir og ungdomsleir blir i Hodlekve og vi håpar flest mogleg andre også blir å overnatte der.
Yngve Årdal har hytte i området, og har plass til ein del overnattingsgjester. Ta kontakt med han på epost: ardalyngve@gmail.com, eller tlf. 911 49 805, om det er av interesse. Først til mølla etc....

Slik ser terminlista ut for hausten. Merk også at løpet 24.8 er flytta frå Fjærland til Langeland skisenter.

FØRDE IL ORIENTERING SINE STØTTESPELARAR:
#specsavers - #sparebanken vest#autoservice #dale rør#enivest#bildeler førde