Førdesprinten 2023

Postet av Førde IL - Symjing den 5. Jun 2023

På Førdesprinten 2023 kom det over 220 deltagere inkl minisprinten. Det var meget god stemning, og tilslutt var det Eid symjeklubb som stakk av med alle beste deltager premiane i alle kategoriane. Alva Midtbø, Daniel Vindfjell og Marcus Haus vinner beste utøvar premiene, som vart tildelt bassert på beste utøvar i 3 forskjellige øvelser og stilarter sammenlagt.

Det var mange flotte øyeblikk, og på stafettene blir det en enorm stemning i hallen. På 4x50 fri mix kom eit av helgas store øyeblikk da Eid symjar Daniel Vindfjell på sin tredje etappe, symjer på 24.80 og avgjør nærmest stafetten til Eid sin fordel. Førde kjem på andreplass her, medan Øyane tar bronsen. Eid låg eit stykke bak før tredje etappe, men det ser så enorm ut når det kjem ein så rask symjar uti og berre spiser opp forspranget på så kort tid. Det er som en tsunami for dei andre symjarane når han kjem bakfra og fosse forbi.

På 4x50 medley damer, så tar Øyane gull, Åstveit sølv og BSC tar bronse. Her var Øyane overlegne, og vinner ca 21 sekunder forran andreplassen. Mellom sølv og bronse skiller det 41/100

Førde sine gutter tar gull og bronse på 4x50 medley herrer, medan Øyane tar sølv.

På stemnets siste øvelse 4x50 medley mix, så vert det meget spennande på slutten. Førde har ein god ledelse på Øyane frem på siste etappe, men ein kanon sluttspurt av Rio Nesse Roberts gjer at Øyane tar gulle 3/100 forran Førde. På bronseplass kjem Eid sitt lag.

Førde sine symjarar symde meget bra individuelt. Dei fleste forbedrer seg på mange øvelser, der det var William Wergeland (07)(på bildet) som tok to ny NM-Ungdom krav på øvelsane 100 og 200 fri. William var også veldig nære på fleire andre øvelser, og har muligheten igjen i Bergen om to veke.

Vi har også ein debutant med denne helga. Det er Odin Knapstad som syme i para klasse 2010. Odin fekk klassifisering rett før jul og har debutert som approbert denne helga. Han symde 3 øvelser, og gjennomførte ein flott konkurranse.

Dei neste konkurransane for symjarane før sommaren er AdO cup og Heia Open med beach polo laget. I sommer er det også Holsa Open Water den 27 juli.