Ny webshop for klubb bekledning

Postet av Førde IL - Symjing den 7. Apr 2017

Førde IL Symjing har fått opp å gå ny webshop, og den er no åpnet. Alle får no 20% rabatt ved første bestilling.

Bruk da rabatt kode : FørdeSymjing (kan bare brukes 1 gang pr ip.adresse)

Gå inn på heimesida vår, symjing.no, og se på nedtrekksmenyen, klubb bekledning. Klikk på linken til Proffsport. På samme nedtrekksmeny er det også ein link til Craft sin størelses guide.

Førde IL Symjing er også blitt ein ambasadør klubb for Proffsport, og hvis det er fleire som vil foreslå dette til andre lag og organisasjoner, så send ein melding til Øystein Erland, enten på messenger, eller på sms: 99728022. Så vil han kunne informere mer om dette.

Det er viktig at klubben synes på stemner, og å vise fram sponsorene våres. Symjarane får ein enda tettere samhørighet og klubb følelse.